Subject: Riigihankes kvalifitseerimiseks esitatud andmete kinnitamine_2
From: "Roger Uusmaa" <[email-masked]>
To: Riigi Infosüsteemi Amet <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 16:32:15 +0300

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava
linke ega manuseid!

Tere

Pöördun Teie poole seoses Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja
arenduskeskuse riigihankega „Identiteediteenuste osakonna raamhange
2025-2029“ (viitenumber 291945, elektrooniliselt kättesaadav
<https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/8543524/documents?group
=B>
https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/8543524/documents?group=
B ).

SMIT teostab kvalifikatsiooni kontrolli avatud hankemenetluses esitatud
pakkumuste referentslepingutele. Kvalifitseerimistingimuse kohaselt:
“Pakkuja peab riigihanke algamisele eelneva 36 kuu jooksul olema
nõuetekohaselt täitnud vähemalt 2 (kaks) infosüsteemide arenduslepingut,
millest iga lepingu raames on pakkuja täitnud lepingut vähemalt 1000
töötunni ulatuses (töötunnid peavad olema teostatud ja tellija poolt vastu
võetud)“.

Pakkuja OÜ Quretec (11043739) on pakkumuses ühe referentslepingutena
esitanud lepingu:

Nõusolekuteenuse ja Andmejälgija pisiarendus- ja hooldustööd (viitenumber
273854)

Nõusolekuteenus on RIA poolt arendatud tehniline lahendus, mis võimaldab
isikuandmete nõusolekupõhist edastamist riiklikest andmekogudest
erasektori teenusepakkujatele. Andmejälgija on RIA poolt arendatud
lahendus, mis võimaldab andmesubjektil tutvuda enda isikuandmete
töötlemisega riiklikes andmekogudes. Andmejälgija on riigiportaal eesti.ee
komponent, mis kuvab Andmejälgijat kasutatavate andmekogude edastatavat
infot isikuandmete töötlemise osas. Täidetud lepingu maht rohkem kui 1000
töötundi

• Ajavahemik

21.05.2024 - 12.03.2025

• Tellija nimi

Riigi Infosüsteemi Amet

• Kontaktisiku nimi

Kätlin Tammoja

• E-mail

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

• Telefon

+372 5853 4994

• Kood

273854

Palun Teie kinnitust, kas meile esitatud andmed on õiged, et ettevõtja on
ajavahemikus 10.04.2022-10.04.2025 nõuetekohaselt täitnud infosüsteemide
arenduslepingu vähemalt 1000 töötunni ulatuses (töötunnid peavad olema
teostatud ja tellija

poolt vastu võetud).

Pakkuja esitatud tellija kontaktisiku e-posti aadressilt saabus veateade,
millest tulenevalt on kiri saadetud RIA üldkontaktile.

Parimate soovidega

Roger Uusmaa

hankejurist

5353 9848

Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus

 <https://www.smit.ee/>  <https://www.facebook.com/SMIT2.0/>
<https://www.instagram.com/smit.ee/>
<https://www.linkedin.com/company/smit-it-and-development-centre-estonia/m
ycompany/>